16 Aralık 2009 Çarşamba

Hepimiz Otuz!!!


Genelde askere gidenlerle muhattap olmam ben. Azılı bir sivil olarak askerle diyaloğum hiçbir zaman iyi olmadı. Demek istiyorum ki buraya bunca zamanda sadece tek bir post attıysam bu benim için büyük olaydır abi, bilesin.

Sen içerdeyken dışarıda çoğunlukla boktan gelişmeler oldu. Yıldırım Demirören mesela hepimize yetmeye devam ediyor. Tayyip, Baykal ikilisine Devlet Bahçeli'nin brutal vokali yepyeni bir soluk getirdi. Yine de Bahçeli'nin yukarıdaki gibi bir poz verbilmesi için daha zamanı var.

İyi şeyler de oluyor ama genelde evde oluyo onlar. Fritözle mini fırın aldık biz mesela. Çok çağdaş manzaralar bunlar. Dün akşam eve Kosta Rikalı bi çocuk geldi, Cemil "geleneksel timsah sokak karşılaması" ile aklını almış çocuğun ben gelene kadar. Bana bir tek "ne kostariika ne deee çin, ne de sambacı brezilyaaa, duysun sesimi bütün dünyaaa, kulaak verin yıldızla ayaaa" tezahüratı ile fatality çekmek kalmıştı, bana verilen bu görevi en iyi şekilde yaptım. Dünün en ilginç gelişmesi bu.

Onun dışında bizim ajans bu sefer harbiden taşınıyo, içimde bastıramadığım bir kıymalı pide coşkusu var. Kıymalı pide demişken geçen haftasonu Samsun'a gittim bizim kuzenin düğününe. Anasını sattığımın ailesinde düğünler musevi düğünü gibi geçmese olmaz, hala her tarafım ağrıyor. İstemeden de olsa ailenin yaşlılarına "pistim iyidir" mesajını vermiş olcağım ki, yanıma sessizce yaklaşıp hayırlı kısmet teklif eden yaşlılar oldu. Neyse ki ustaca bilek hareketleriyle savuşturdum hepsini.

Başka başkaaaa, ne diyecektim lan... Hah Uludağ ile başlayan limonata fırtınası azalarak bitiyor. Kola şişelerinin kadim yancısı Fanta, tekrar buzdolabı raflarında yerini aldı. Değişik bir türk filmi dalgası var bu sene, daha minimal hikayeler üzerinden yürüyen. Kafama yattı, hoşuma da gitti ne yalan söyliim. Bu da bi süreç. Onun dışında futbol aynı, sinema aynı, rakı aynı, çinekop bol, seks değişik, iş sıkıcı, yazlar sıcak ve kurak, kışlar ılık ve yağışlı...

Neyse işten kaytarmak adına yazdığım bir yazının daha sonuna geldik. Lounge'un minimal, dağların denize paralel olsun abi, görüşürüz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder