4 Kasım 2009 Çarşamba

zoraki kariyer annesi'nden YEK'e

Yek Merhaba,

Askere ne yazılır bilirim aslında ama birden ne diyeceğimi bilemedim:)

Haberlerini zaman zaman Ebru'dan alıyordum ama bloga girmek bu güne kısmet oldu.
Sabah 7 aksam 8 calistigini duydum, bosver yorgunluk iyidir, uyku yapar, uyuyunca zaman gecer!
Benim de durumumum benzer sayılır sadece gündüz mesaisine (sabah7 aksam 7) ilave bir de gece mesaisi var (aksam 7 gece 12) gibi. Bir de tabii anlayabileceğin gece nobetleri oluyor gecede 2 kez, "cis" ve "tarcinin gozleri acilmişşş!" gibi.


Tamam tamam kendimi acındırmak için yazmadım. Her anne gibi kanım, kalemim yavruya akıyor napayım:)

Ben de surekli seyahat ediyorum, ilginç kompozisyonlar oluşuyorlar. Yarın Malatya sonra Paris.. gibi:) sizin de seyahat planlarınızı duydum kıskandım. Gidin artık su Arjantine!

Internette varolmayan biri olarak sen gelmeden yazabildiğim için gururluyum, mutluyum,
İlginç dialoglar keşfedişini, temizlik hallerini ve Ebru'yu mıncıklayısını ozledik!
sevgiler,
isil

1 yorum: