25 Kasım 2009 Çarşamba

Yek'e 65 kala

şimdi yazabiliyorum ama yine de pir yazamayacağım sanırım. kendimi affettirmek için bir kaç cümle edebilirim ama hakikatten yazı ile bir sorunum var özellikle kendime dair bişileri yazı ile ifade etmeyi pek sevmiyorum sanırım o düşünceleri dil hapisanesine göndermek gibi geliyor oysa onlar canlı devingen...bi de ben sevmiyorum ya yani eğer yapabileceğim bi şey yoksa sevmiyorum o insanın yanında olmayı... ya ben senin askerliği ertelettim diyeceğim ya ben senin askerliği kısaltmanın bir yolunu buldum dieceğim ya da tümden seni askerlikten muaf tutturmayı başardım diyebilmeliydim...ne söylenebilir ki... geçer geçer demekten başka... 

neyse yaws uzatmayayım... ŞAFAK 65!!! evinin ve karının kokusu daha bi yakından gelmeye başlamıştır...bir şeyide itiraf edeyim ben şafak 65 dediğim sıralarda sanırım en çok sıcak sabun kokulu alafranga bir tuvalete yakın zamanda kavuşabileceğimin heycanını hissediyordum AMA eminim senin daha güzel heyecanların var...tadını çıkar!!!
geçmek üzere... geçmek üzere...
Sevgiyle
Atılım*
*Atılım taaa 13 gun önce atmıs, ben simdi gördüm :( 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder