12 Kasım 2009 Perşembe

K-erem'den...

Biliyosun yekta ben Mr Pink olmam ve sende biliyorsun bunun için kaç kişi birbirini öldürdü. öyle hamburger yerken de kandırılmam kolay kolay , yada milletin için emri vakilerle. Şimdi ben bir kola söylicem, bi tarafada not alıcam neleri nasıl yapıyorduk die. Şafaklarının az kaldığını biliyorum o yüzden yapacaklar konusunda sıkıntı çekmeyelim.
Takım elbisemiz var hamdolsun ama bu siyah diil, bizim elti nin düğünü için almıştık, ismini istersen bilmem halen söylemedin. Karşıma oturttun bu Mr elti dedin. Bak orasına itiraz etmedim ama düğünü çok sıkıcıydı, cat stevens taklidi yapan o adamın müezzin olduğunu söylediğinde bir acaip olmuştum. Aynı acaipliği tyler durden fıs git aynaya bak oğlum dendiğinde de hissetmiştim. Ben düğünde içki olmadığını söylediğin de bu kadar abartmamış olmamızı dilerdim. Mikrofon da seinfeild şakaları yapmazdım ozaman. Ama kameradan izlettiğin happy birthday şarkım efsane olmuş.
Güneş kremi ultra fikir. Van falan ,göl var, ancak o konuda biraz çekimserim, yani göl tamam ama biraz pipirikli adamım, yani o göle girenler falan vardır ve biliyorsun onlar senn benm gibi temiz insanlar diil. Yani su yutarsam ,bilirsin işte... bu fikrimi anlattım mr elti ye,eğer hepsini dinledikten sonraki yüz ifadesini göz önüne alırsak sadece güneşlenicez.zaten amaçta bu,bol bol ultraviole.
10. yıl marşı nı tamamen öğrendim, öyle ezberimden falan söylemiyorum sadece,denedim dolmuş lardaki ismail yk şarkılarına kavır bile yapabilir hale geldim. Yalnız bi kaç hece atlaması oluyor. Ancak mustafa sandal’ın “för üde var” ından sonra epey yıllar geçti ve özümsediğini/mizi düşünüyorum. Bi kere land down under ın üstüne yaptım peşinden aldanma – müslüm gürses in üzerine..Senin orda kapıda sarhoş taklidi yaparken insanlar çok rahat dalıp gidicekler bana.
Az kaldı yekta, Mr elti yle planlarımızda ki eksik tek madde vardı. Onundan üstünden geldik. Burdaki bi rus kız terzi arkadaşı mr elti ye asker uniformasını bulabilirmiş. 200€ istedi ,verdim. Bütün gece üstünde çalıştılar,aslına bakarsan kızın ölçü alışını begenmedim ve modelleme rezalet. Mr elti bana bunun en değerli uniformalardan biri olduğunu söyledi. Türkler rusyayı 1976 yıllarında işgal etmesinler die araya cem karaca girince, ruslar ın filarmoni orkestrasını türkiyeye göndermiş. Hani “bunları alın bize dokunmayın” gibi. Zamanın başbakanı demirel sıla hasreti çekmesinler die uniformanın üstlerine en büyük türkiye yazdırmış rusça. Bana sorarsan akıllıca ,hem asimile hem de kültürlerine saygı. 6 harfte hepsini yazmalarından anladımki sanskritçe’de harfler kelimemsi anlama geliyor. Şapkası komik bu arada. Alıp rus terzi kıza gittim, açıkcası nedir bu die. Hatun 200€ daha istedi. Üzgünüm ama mr elti nin iyi rol yapmasına bagladım tüm şansımızı.
Şarkı hazırlıkları ve uniforma hazır. Kapıda dediğin planı yürüteceğiz. Ben 10 .yıl marşını yüksek sesle okuyacagım bu arda herkes kapkara tipime bakıcaklar, mr elti benm dağda ki görev esnasında patlamadan sonra böyle olduğumu ve güneş yanıklarımı tedavi için getirdiğimizi ,konya dan s geldiğimi anlatıcam. 10. Yıl yerine rubai daha iyi olurdu die düşünmedim diil. Ancak plan senin planın.
Dönerken tek sorunumuzun senin kaçış planının olduğunu düşünüyorum yekta. Yanık tenli bir adam,asker uniformalı birisi, ve senle çok once sakladığımız zürafa başlı kanguru kıyafetimiz bence işlemez. Eğer kanguruyu giyeceksen uzun boydan dolayı zürafa kafası çok yaratıcı ama araba da yer problemi olabilir. Hem yolda neyşınıl ceğorafi izleyen kaç kişi bulıcaz da kaç kişi anlıcak kanguru çok uzunmuş die. Asıl seni çıkartırlarda zıpla derlerse şimdiden çalışmadığın için pişman olursun.
Plan için Mr elti araba kiralayacak, ancak 4 gün onceden yapacaklarmış. Mr eltinin üstündeki uniformayı begenmediği için rus terziye çok kızdı. Antalyada çalıştığı şirkete gidiceklermiş arabayla. Oldukça profosyonel; sonrada hemen sana gelicez. Eğer planın tutarsa içeri girip sana ulaşıp ,üstünü değiştirip kaçıcaz yekta. Askerlik çok zor anlıyorum, mr elti de aynı şeyi söylüyor yekta.
Sevgilerimle dostun Mr K

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder