13 Ağustos 2009 Perşembe

Klimalı odadan içtima alanına...

Degaje bölgesinde küçük bir muska görüntüsü her askerde ilk 15 günde oluşur. 50 faktörlü günes kremi de alsan birlik içinde krem etkisini göstermez. Kulak üstleri şapkadan çıkarsa onlarda ayrıca patlak mısır gibi patlar. Ama dert değil. Body arkadaşında da aynısı vardır. Elde kalmış ve en eski teknoloji ile üretilen ayakkabıları askere sattıkları için ayaklarda da her türlü dış etken görülür. Türkiye karması bir daha göremeyeceğin insanları görürsün. Askeri birlik tam bir Türkiye özeti sunar. Bunlar şimdi ilk aklıma gelenler.

Buradan Ebruya bozuk para biriktirmesini tavsiye edebilirim. İlk görüşmede götürdüğün bozuk paralar (özellikle demir para)
Asker için bulunmaz hint keneviri etkisi yapar.

Başlamak yolun yarısı derler! Umarım iyi bir komutana düşersin!

Herşey vatan için!

1 yorum:

  1. o kadar dogru bir tavsiye ki, alıslıyorum alkıslıyorum. elimde 5 lira ile ne bisey içebildim, ne bisey yiyebildim. saatlerce gezdim oradan oraya. ebru yektaya gidersen hatırlat sana super bir bozukpara cantası vereyim, ulaştırırsın.

    YanıtlaSil